- Una inversió d’1.874.437 euros que permetrà millorar les condicions de l’alumnat i el professorat del centre
L’Ajuntament de la Pobla de Vallbona continua treballant en la millora de les instal·lacions educatives del municipi, dins de la legislatura de l’educació, que suposa una inversió de més de 18 milions d’euros gràcies a la implicació i col·laboració de la Generalitat Valenciana. De fet, recentment han començat les obres en l’IES La Vereda, en les quals s’han invertit 1.874.437 euros per a la instal·lació d’un nou sistema de climatització al centre i la construcció de noves aules tècniques.
Estos treballs suposaran un increment important de l’eficiència energètica de l’institut, a més de millorar notablement les condicions tant de l’alumnat com del professorat, gràcies a la construcció d’estes noves aules que permetran una millor adaptació a les necessitats educatives del centre.
En este sentit, l’alcalde de la Pobla, Abel Martí, ha expressat la seua satisfacció per l’avanç dels projectes en matèria educativa: «Ja hem posat en marxa les obres de l’IES La Vereda, que se sumen a altres projectes que hem finalitzat, com el menjador i el gimnàs del CEIP Lluís Vives, o la recent licitació de l’IES núm. 2, una de les majors inversions educatives que s’ha realitzat al nostre municipi i que tindrà capacitat per a més de 800 alumnes».
Este projecte està finançat per la Generalitat Valenciana a través del Programa Edificant, una iniciativa que, tal com ha assenyalat el regidor d’Educació, Christian Baterno, suposa «una oportunitat per a millorar la qualitat educativa del municipi», gràcies al treball conjunt amb la Conselleria d’Educació. En este sentit, ha subratllat que este equip de govern continua construint una Pobla de Vallbona amb centres escolars més segurs, accessibles i agradables.