- Aquesta inversió de més de 200.000 euros del Pla Obert d’Inversions de la Diputació de València permetrà millorar les condicions de l’esport base.
Els treballs de renovació de la gespa artificial dels camps de futbol del Mas de Tous de la Pobla de Vallbona avancen a bon ritme. Una inversió de més de 200.000 euros del Pla Obert d’Inversions de la Diputació de València 2024-2027 que permetrà millorar les condicions de l’esport base del municipi i respondre a una demanda històrica.
Les obres, que van començar el mes d’agost passat tant en el camp de futbol 11 com en el de futbol 8, contemplen la substitució i instal·lació de gespa artificial d’última generació i un sistema de reg més eficient. A més, amb la gespa antiga s’habilitarà un nou espai en la instal·lació destinat als entrenaments i escalfaments durant els partits.
S’espera que els treballs finalitzen en les pròximes setmanes, just a temps per a l’inici de la nova temporada esportiva, de manera que els clubs, centres educatius i la resta de persones usuàries puguen gaudir d’unes instal·lacions modernes, segures i accessibles.
En aquest sentit, l’alcalde de la Pobla, Abel Martí, ha indicat que “amb aquesta nova intervenció fem que la localitat continue avançant gràcies també al Pla d’Inversions de la Diputació de València”. “És la primera obra que materialitzem dins del pla, i a la qual seguiran altres inversions importants com la construcció d’un nou centre social, la renovació del carrer Poeta Llorente o la construcció de nous parcs en diferents zones del municipi”, ha assegurat.
Igualment, el regidor d’Esports, Subvencions, Projectes Europeus, Participació Ciutadana, Gestió Tributària i Recaptació, Aléxter Fuertes, ha manifestat que “era imprescindible renovar aquesta instal·lació que té un gran ús, ja que l’anterior tenia més de vint anys i ja no estava en condicions òptimes. Estem complint amb els terminis i en les pròximes setmanes serà una realitat i tota la ciutadania podrà gaudir de la pràctica esportiva en condicions modernes i segures”.